Thursday 26 January 2012




VEILIG

Vir hulle het Hy veilig gelei en hulle was nie bang nie. – Ps. 78:53

Ek wandel in die liefde van God waar ek ook al gaan, en weet dat ek nooit alleen is nie. Die pad vorentoe mag uitdagend wees maar ek voel nie oorweldig nie want ek is verseker van Sy beskerming elke tree van die pad.

Ek wandel in die liefde van God. Ek volg waar Hy my lei en die pad ontvou voor my. Ek gaan uit op my lewenspad met ‘n geloof en vertroue wat verseker dat ek geleenthede tot groei sal vind in elke nuwe ervaring.

Ek wandel in die liefde van God en ‘n stille rustigheid omring my. Daar is by my geen kommer of twyfel oor my veiligheid nie. As ek in die liefde van God wandel, wandel ek ook in Sy lig wat alle duisternis verdryf.

Ek wandel in die liefde van God en ek dink net positiewe, skeppende gedagtes. Ek sien duidelik dat daar niks te vrees is nie. Ek wandel in die volkome veiligheid van die liefde van God.

Gebed: Ek wandel in die liefde van God



~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: