Tuesday 24 January 2012





SIRKEL VAN LIEFDE

God is liefde.   1 Joh. 4:8

God is liefde, en Sy seun wat die liefde self is, woon in my hart.  Sy liefde vloei in my en om my.  My gedagtes word omskep in liefde-gedagtes, en in my gesprekke met  andere word die erbarming en passie wat ek vir my medemens het, duidelik oorgedra.

As enige wrewel of gebrek aan vergifnis in my gedagtes opkom, wis Sy liefde dit sag maar ferm uit.  Die volgende bevestiging maak die liefde in my hart al hoe sterker:  Ek leef in die nimmer-eindigende sirkel van Gods liefde!  Hierdie sirkel van liefde wat steeds om my vloei kring al hoe wyer uit tot seën van my geliefdes, my Ligvriende, my land en my wêreld, en alle leiers oraloor.

In my gebede vir andere is ek daarvan bewus dat God in Sy grootse liefde niemand te gering ag nie.  Liefde heel die siekes, troos die gebrokenes van hart en gee nuwe krag aan almal wat gebroke en wanhopig is.  Liefde seën alle mense in heel Gods skepping.

Dankie Heer, dat ook ek kan leef in die sirkel van U allesomvouende liefde.

Gebed:  Ek leef en beweeg in die sirkel van Gods liefde!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: