Monday 16 January 2012




EK IS NODIG

Maar wat ek het, gee ek vir jou.  -  Hand.  3:6

Ek is nodig omdat ek alle mense en alle situasies benader met ligbring-liefde.  Die ligbring-liefde wat ons so nodig het  in hierdie wêreld van ons.

Ek is nodig omdat ek optimisties van aard is, en my geloof in God en in sy goedheid vir ons, sy mensekinders, maak andere om my ook optimisties, vrolik en bly.

Ek is nodig omdat ek opgeruimd is.  Ek neem alles in ‘n goeie gees op, sien die ligkant van dinge, en help ander om ook opgeruimd te wees.

Ek is nodig omdat ek andere aanspoor om altyd hul bes te doen.  Ek sien net die mooie en die goeie in almal om my.  Ek sien hulle eie inwonende Christus as die Stuurman in hul lewens, en spoor hulle aan om Hom te volg.

Ek is nodig omdat ek die krag van Gods Heilige Gees binne-in my, my eie gemaak het.  Sterk en fier staan ek tussen andere – sterk en fier staan hulle saam met my –  as oorwinnaars in Gods krag.

Gebed:  Loof God, want ek U mensekind is nodig!

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: