Monday 23 January 2012





DANKIE, HEER!

Laat my elke môre U liefde ondervind, want in U stel ek my vertroue.
Ps. 143:8

Goeiemôre, Heer!  Dankie vir U liefdevolle sorg en beskerming deur die nag, en vir die lig van hierdie nuwe dag!

Dankie Heer, vir U grenslose lewegewende Gees in my, wat my altyd herstel en vul met nuwe lewenslus.  Verfris en hernu, is ek gereed vir ‘n wonderlike dag in U wonderlike wêreld.

Dankie Heer, vir hierdie dag, tot oorlopens toe gevul met die belofte van aangename, waardevolle aktiwiteite en ervaringe.  Dankbaar ontvang ek vandag met al sy seëninge.

Steeds bewus van U teenwoordigheid, waardeer ek die orde, skoonheid en volmaaktheid van elke oomblik.  Die opwindende inspirasie van die oggend bly my by dwarsdeur die dag, en ek beskik oor die nodige belangstelling, krag en energie om elke taak suksesvol af te handel.

Dankie Heer, vir hierdie wonderskone môre wat my dwarsdeur hierdie dag gaan ophef en onderskraag.

Gebed:  Goeiemôre, Heer!

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: