Sunday 22 January 2012




LEIDING

Praat, Here, U dienaar luister!  - 1 Sam. 3:9

Hier is ek, Here.  Ek glo – ek luister na wat U vir my wil sê.  In die stilte, diep in my binneste, neem ek U hand, en met my hoop op U gevestig, glo ek, nee, weet ek, alles is wel met my en my siel.

Hier is ek, Here. Stil en ontspanne maak ek my gedagtes oop  vir U en ek luister.  En terwyl ek luister, omskep U sag en teer my gedagtes in lig-gedagtes – lig-gedagtes wat lig-idees tot gevolg het – lig-idees wat ek moet navolg en uitvoer, en in U krag altyd daar vir my, kan ek!

Hier is ek, Here.  Stil en ontspanne maak ek my hart oop vir U liefde om dit tot oorlopens toe te vul.  Gepantser in U lig in my gedagtes en liefde in my hart, dra ek ligbring-liefde oor aan elkeen wat vandag my pad mag kruis.

Hier is ek Here, neem my hand.  Help my om stil te word voor U – om te luister na U, sodat ek nie een enkele tree afwyk van U pad van lig vir my nie, en altyd tot seën kan wees vir andere.

Gebed:  Hier is ek, Here – vat my hand!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: