Tuesday 29 December 2015

Maak plek








MAAK  PLEK


Sy het haar Eerstelingseun in die wêreld gebring en Hom in doeke toegedraai en in ‘n krip neergelê.  – Lukas 2:7


Kersdag is verby, maar die wonder van Kersfees bly my by.  Ek onthou dat toe Josef en Maria in ‘n oorvol Bethlehem verblyf gesoek het, die hoteleienaar vir hulle plek in ‘n stal ingerig het.


Net so maak ek plek vir nuwe idees in my denke.  Ek begin die lewe met ‘n positiewe gesindheid benader, en ontdek nuwe seëninge.  My nuwe benadering tot ou probleme maak nuwe deure voor my oop, en lei my op weë wat lei tot my hoogste heil.


Ek ontspan, word stil en betree my eie innerlike Heiligdom, die woonplek van Christus in my hart.  Ek bring Hom hulde, ek loof Hom en dank Hom, en laat Hom toe om my gedagtewêreld te vul met Sy lig en liefde.


In alles wat ek dink, alles wat ek sê en doen, word Sy seëninge oorgedra, waar en wanneer dit nodig mag wees.  Seëninge wat ook die Christus in ‘n soekende mensehart aanraak en laat ontwaak.


Gebed:  Hemelse Vader, ek maak nou plek vir ‘n nuwe benadering tot die lewe.



~ Uit Daelikse Woord ~







No comments: