Friday 21 October 2011



GELUKKIG


Hy wat op die Here vertrou, is gelukkig.  Spr  16:20 OV


Goeiemôre, nuwe dag!  Goeiemôre nuwe ek!  Wat ‘n wonderlike dag om te lewe!  Wat ‘n wonderlike dag om in te gaan!

Ek verwag gelukkige dinge vandag. 
Ek verwag ‘n dag waarop alles glad en ordelik gaan verloop. 
Ek verwag dat harmonie en goeie begrip vandag die oorhand sal hê. 
Ek verwag dat vandag ‘n dag sal wees waarop ek met goedkeuring en liefde behandel sal word, waarop ek my doel en mikpunt sal behaal, waarop ek meer gebruik sal maak van die talente en vermoëns waarmee ek geseën is.

Vandag sal ek glo dat God my in alle dinge lei, of dit nou belangrik is of minder belangrik.  Vandag sal ek my heil verwag en aanvaar.

“Kyk na hierdie dag,
want gister is slegs ‘n droom
en môre net ‘n visioen.
Maar vandag goed gelewe
maak van elke gister ‘n droom van geluk,
en elke môre ‘n visioen van hoop.”


Gebed:  Ek is en gaan vandag gelukkig wees!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: