Saturday 22 October 2011



WEES STIL


Bedaar en erken dat Ek God is.  – Ps 46:11


Saggies en liefdevol rig ek die volgende woorde tot my malende gedagtes en emosies:  wees stil, wees stil, wees stil, en ek voel hoe my gedagtes tot rus kom en my liggaam ontspan.

Wees stil en laat los.   Hoe maklik is dit nie om van alle kommer ontslae te raak as my gemoed stil en my liggaam ontspanne is nie.  Ek laat vaar alle vreesaanjaende, angstige en onvriendelike gedagtes.

Wees stil en laat dit aan God oor.   In hierdie oomblik van stilte maak ek my hart oop tot God, en Sy helende, verkwikkende liefde, lig en krag vloei my ongestoord binne.  ‘n Lied van vreugde ontwaak in my siel.

Wees stil en luister.   Daar is so baie wat God aan my wil openbaar.  Deur te laat los en Hom te laat oorneem berei ek my voor vir Sy leiding en lig.

Nou rus ek in die diep stilte van my siel.   Ek weet ek is God se geliefde kind, en dat alles wel is met my, met my geliefdes en die wêreld waarin ek woon.


Gebed:  Dankie, Heer, vir die stil oomblikke saam met U.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: