Monday 17 October 2011





IN GODS SORG


Werp al julle bekommernisse op Hom, want Hy sorg vir julle. - 1 Petr. 5:7


Een van die belangrikste stappe wat ek kan doen tot groter gemoedsrus, is oorgawe.  Ek gee my, my gedagtes en my gevoelens oor aan God.  Ek plaas alles wat my aangaan in Sy troue sorg en bewaring.

Elke keer as ek begin om my te bekommer, gee ek my kommer oor aan Hom. Ek sê vir myself: "God is alles. Hy is nou hier met my. Hy is die enigste krag en teenwoordigheid aan die werk in my lewe en belange. Ek gee alles oor aan Hom, en vertrou volkome op Sy werke in my en om my."

In die vervulling van my dagtake bly ek kalm en rustig, want ek hou my gedagtes positief, en herinner myself kort-kort daaraan dat ek nie alleen is nie – my Heer is met my.  In alles wat ek doen of sê, doen ek in Sy liefde en lig.

Ek het geen ander behoefte as om te weet dat Sy Heilige Gees in my is nie, om my te lei en te rig, elke tree van my lewensweg. In hierdie wete is ek rustig, kalm en vol vertroue.


Gebed: Dankie Hemelvader! Vandag werp ek AL my bekommernisse op U o Heer!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: