Thursday 20 October 2011


MY DEEL


God is die rots van my hart en my deel tot in ewigheid.  – Ps 73:26 OV


Liewe Heer, maak my vandag so bewus van U  teenwoordigheid, van U lig, liefde en krag, dat niks my kan steur of ontstel nie.  U lig skyn helder op my pad, en as ek begin twyfel, is dit U lig wat my voetspore op die regte pad lei.

Liewe Heer, maak my vandag so bewus van U liefde in my en om my, dat ek deurgaans versorg en vertroos voel.  En hier waar ek in U liefde rus, kyk ek na die wêreld met oë van liefde.  Ek sien alles wat mooi en skoon is om my raak.  Ek leef U liefde uit, en U seën my met dae vol en mooi.

Liewe Heer, maak my vandag so bewus van U krag dat ek geen onheil vrees nie.  U stok en U staf is ook my stok en en staf.  U krag is my krag, en stel my in staat om bo enigiets wat nie van die lig is nie, uit te styg.  Ek styg bo griewe en neerslagtigheid uit, ek styg bo alle vrese uit. en staan sterk en vry in U krag.

Liewe Heer, vir U lewenskrag wat in my hart pols en deur my are vloei, sê ek nou uit die diepte van my hart, dankie!  Dit maak my gesond.  Dit maak my sterk.  Dankie, Heer van my hart!


Gebed:  Dankie, Heer, vir U!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: