Monday 17 October 2011



‘N  RUSOORD


Jully sal My soek en vind as julle na My vra met julle hele hart.
Jer. 29:13 (OV)


As ek moeg is en uitgeput na siel en liggaam, hef ‘n stil, rustige dag of twee by ‘n rusoord my sommer weer op.  Net weg van alle kommer en stres is al wat nodig is.

Maar daar is ‘n ander rusoord ook.  Dit is die rusoord wat ek te enige tyd, op enige plek, kan binnegaan. Die spesiale plek waar my Heer altyd op my wag – die plek waar Hy my hart en gemoed vul met die helende krag van Sy liefde en lig.

Nooit is Hy te besig vir my nie – nooit sal ek daar kom en vind dat Hy nie daar is nie.  My eie inwonende Heer van my hart – hoe wonderlik om so ‘n boesemvriend te hê as die eise van die lewe te veel word vir my!

Hierdie heilige rusoord wat Hy my bied, beskerm my teen alles wat nie van die lig is nie, want dit is ‘n plek van lig.  Dit bring vrede in my gemoed, want dit is ‘n plek van liefde.  Dit inspireer my om voort te gaan, want dit is ‘n plek van krag.  Dit is die plek van die Heer van my hart!


Gebed:  By U Heer, vind ek rus.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: