Sunday 30 October 2011


HARMONIE


“As twee van julle op aarde oor enige saak saamstem en daaroor bid, sal my Vader wat in die hemel is, hulle dit laat kry.” – Matt. 18:19


As ek stil word en my Heer nader in gebed, kom my hele wese in harmonie met die orde en ritme van Gods lewe en krag.  Hierdie orde en harmonie wat in my heers, werk ook deur my en om my, en my dag verloop volgens ‘n volmaakte patroon, wat veroorsaak dat ek op die regte tyd op die regte plek sal wees, besig om die regte ding te doen.

Ek leef in ‘n omgewing waar orde en harmonie heers.  Ek is in harmonie met elkeen wat ek mag teëkom.  Na gees, siel en liggaam is ek een ordelike volmaakte mens.  Liefde en harmonie voer die botoon in my lewe, en die wysheid en goeie oordeel wat ek aan die dag lê, maak my lewe vol en ryk.

Elke dag maak ek tyd om stil te word in gebed. Ek ontspan en harmonie en orde neem oor in my en om my.  Alles werk ten goede mee want ek is in harmonie met die werkinge van God wat ordelik in en deur alles en almal werk.


Gebed:  Ek is in harmonie met die werkinge van God.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: