Sunday 16 October 2011



TEN GOEDE


Ons weet dat God alles ten goede laat meewerk vir dié wat Hom liefhet. Rom. 8:28


Vandag begin ek met die wete dat God alles in my lewe ten goede laat meewerk:

          In al my belange,
          In al my verhoudings,
          In elke orgaan en funksie van my liggaam,
          En in en deur my geliefdes.

Hierdie wonderlike hemelse kennis vul my hele dag.  Ek sien ook hoe die krag van God in en deur alle situasies en omstandighede ten goede meewerk:

          In alle weersomstandighede,
          In my land en in die wêreld,
          In my gemeenskap,
          Vir alle mense oraloor.

My geloof dat alles ten goede meewerk, word al hoe sterker.  Vrede vul my gemoed.


Gebed:  God laat alles ten goede meewerk.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: