Thursday 27 October 2011



WAARDERING


Ek hou ook nie op om God vir julle te dank nie.  – Ef. 1:16


In ‘n gebed van waardering seën ek my geliefdes: 

“Dierbaarste, ek het jou lief, ek seën jou en ek waardeer jou.  Ek sê vir jou dankie want vir my is jy spesiaal en uniek, en daar is niemand wat my of my wêreld tot soveel seën kan wees as juis net jy nie.

“Ek het jou lief en help jou om altyd jou bes te doen. Al stem ek nie altyd saam met alles wat jy wil doen of wat jy sê nie, een ding weet ek – elkeen van ons het verskillende doelwitte om na te streef, verskillende drome om te vervul.

“Ek aanvaar jou net soos jy nou is.  Die persoon wat jy laas jaar, of selfs nog gister was, laat ek gaan.  Ek is só bly om te sien hoe jy ‘n nuwe mens word namate jy groei en ontvou op jou lewenspad – om te sien hoe die lig van jou eie inwonende Christus al hoe helderder in jou, deur jou en om jou begin skyn. 

“Baie dankie dat jy jou lewe met my deel, en my eie lewe vir my soveel ryker en voller maak.  Dit is vir my ‘n seën om jou as metgesel te hê op my lewenspad.  Ek het jou lief, en waardeer jou elke dag al hoe meer.”


Gebed:  Dierbaarste, ek het jou lief!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: