Monday 17 October 2011



ONTDEKKING

Met die koninkryk van die hemel gaan dit soos met ‘n handelaar wat op soek is na goeie pêrels.  -  Matt. 13:45

Dit is asof ek per ongeluk van die grootste ontdekkings in my lewe gemaak het op plekke waar ek dit die minste verwag het, onder mense en dinge.

Dit is egter nie per ongeluk dat hierdie ontdekkings gemaak word nie – waardevolle dinge word so ontdek, of dit nou ‘n nuwe produk is, ‘n finansiële bate, ‘n nuwe verhouding, beter gesondheid of ‘n dieper geestelike insig.

Wat gaan ek vandag ontdek? Ek hou my oë oop en my gemoed ontvanklik vir iets moois en goeds wat deur die Heer van my hart aan my openbaar gaan word.  Miskien is dit die leiding waarna ek soek wat deur die woorde van iemand anders of deur iets wat ek lees aan my openbaar word, of die versekering wat ek kry oor iets in my stil tyd van gebed saam met my Heer, of een of ander nodige inligting en besonderhede wat ek skielik onthou.

Wat dit ookal is, en hoe dit ookal na my toe kom, vandag is ek gereed om iets groot en nodig te ontdek.

Gebed:  Vandag ontdek ek iets groot.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: