Wednesday 28 March 2012





BLYDSKAP

U leer my hoe om te lewe.  By U is daar oorvloedige blydskap.  Uit U hand kom net wat mooi is.
Ps. 16:11

Ek word stil, ek ontmoet my Heer diep in my hart, ek sê dankie vir hierdie mooi dag, en ‘n ongekende diep blydskap vul my gemoed.  Dit lag in my oë, dit word gehoor in my opgeruimde stem, dit dra die seën van ‘n glimlag oor aan elkeen wat my pad mag kruis.  Die oorvloedige blydskap wat heers in my hart, die plek waar my Heer woon, maak hierdie dag vir my vol vreugde, en vry en bly gaan ek voort op my pad van lig.

Vandag is ‘n besondere geskenk uit ‘n Vaderhart vol liefde – ‘n geleentheid om die vrolikheid wat my hart so laat sing, ook te deel met andere.  Blydskap en liefde loop hand-aan-hand en die blydskap wat ek teenoor andere toon, is geseën met die liefde wat ek het om te gee.  En die wonder is – hoe meer ek gee, hoe meer het ek om te gee!

Vandag laat ek die lig van my blydskap skyn op ‘n mooi wêreld, gevul met mooi mense, diere,  bome en blomme.  Hoe wonderbaarlik is hierdie dag.  Hoe groot my dank!

Gebed:  Wonderbaarlik is hierdie dag, wat U ons gegee het, baie dankie dierbare Hemelse Vader.

~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: