Sunday 11 March 2012





GOD EERSTE


Here, U is my lewe.  – Ps. 16:5


Die Here is my lewe, en nooit is ek te besig of te moeg om Hom te loof en te dank vir die wonder van Sy teenwoordigheid in my lewe nie.

“Heer, ek plaas u eerste in my lewe, en omdat ek dit doen, kom net die beste in my na vore – die beste wat ek is in U.  Nader aan my as my beste vriend is U, altyd daar vir my, in my goeie tye en ook in die tye wanneer dit nie so goed met my gaan nie.  U vat my hand, vou my toe in U liefde, onderskraag en lei my elke tree van my weg.  Hoe kan ek U ooit genoeg bedank vir die wonder van U nabyheid en liefde, lig en krag in my lewe?

“U is dit wat oor my waak gedurende die dag.  U verhelder my verstand en stel my in staat om my heel beste te lewer, wat die uitdaging waarvoor ek te staan mag kom ookal mag wees.

“U is die liefde in my hart wat harmonie skep tussen my en elkeen met wie ek vandag te doen mag kry.  U lei my en rig my op al my weë, en aan U bring ek al die lof en eer van ‘n hart tot oorlopens toe vol liefde en danksegging.  Dankie, Heer!”


Gebed:  Dankie Heer, vir die wonder van U nabyheid.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: