Monday 5 March 2012





LIG


In U lig sien ons die lig – Ps. 36:10


Heer van my hart, laat U lig helder in en deur my skyn, want dit is die helder strale van U lig in my en om my, wat my lewe betekenis gee.  In die glans van U lig sien ek U weg helder voor my uitstrek, en so seker is ek dat dit die regte weg is, dat ek, sonder om ‘n oomblik te huiwer, die leiding wat ek so kry, volg.

Ek weet – U lig skyn vir ewig, en niks en niemand kan die helder strale daarvan uitwis nie.  Soms kan ek dit nie sien nie, omdat die wolk waaronder ek beland het  te dig is, en alles is duister om my – maar diep in my hart weet ek – die lig skyn voort, altyd helder en duidelik.

Laat U lig deur my skyn, o Heer.  Ek weet dit is nie in my mag om die vlam aan te steek nie, maar ek kan wel die pit van die kers deur my gedagtes in so ‘n toestand hou dat U dit maklik kan aansteek, en U lig helder en duidelik deur die vensters van my siel en lewe kan laat skyn.

Op U vertrou ek Heer, en vry en bly volg ek U lig op my pad.


Gebed:  In U lig, Heer, sien ek die lig!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: