Saturday 3 March 2012




DIE  FLUISTERING

Ons hoor net die gefluister van Sy woorde. Maar die vollle krag van Sy dade, wie kan dit verstaan?
Job 26:14

Wanneer ek my afsonder, en in die stilte wat daar heers my bede rig tot my Heer, luister Hy na my, daarvan is ek baie seker. In hierdie stil tyd saam met Hom neem Hy my hand, en ‘n diep sielevrede vul my gemoed en my hart. Ek weet Hy het my gehoor – ek weet in Sy krag, altyd daar, is ek tot alles in staat.

In diepe ootmoed staan ek voor die volle krag van Sy dade in my uur van nood. Maar wanneer Hy met my praat, is dit nie in ‘n harde donderende stem nie – nee – sag en teer is dit net ‘n fluistering wat my gedagte binneskiet. Ek weet ek moet ag gee op hierdie stil, sagte fluistering, want dit is ‘n hemelse idee wat so my gedagte-wêreld binnekom, en as ek my deel doen, is dit altyd tot my hoogste heil.

Dankie,  Vader, vir U liefde so wonderbaar, ook vir my! U praat, ek hoor, en sonder om te huiwer, reageer ek daarop, en oor my weë skyn ‘n lig!

Gebed: U fluister, ek luister, en oor my weë skyn ‘n lig!

~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: