Tuesday 6 March 2012





GOD MET MY


Ek is die Here jou God, Ek vat jou hand, Ek sê vir jou:  Moenie bang wees nie, Ek help jou.  – Jes. 41:13


Wanneer ek een of ander iets nodig het, konsentreer ek nie op my behoefte nie.  Ek konsentreer op God, want Hy is my hulp in elke nood, die antwoord op elke gebed.  Ek besef dat my Heer met my is, waar ek ookal mag gaan.  Waar ek ry of loop, of dit nou op bekende of onbekende weë is, Hy is met my, altyd besig om my te lei en te beskerm.

Ook my geliefdes laat ek in Sy troue sorg en hou op om my oor hulle te bekommer.  Waar hulle ookal mag woon of werk, ry of loop, ek sien hulle omvou in Sy mantel van lig en weet ook hulle is veilig en beskermd.

As ek ‘n nuwe projek moet aanpak, God is met my. Waar ek werk en waar ek ontspan, God is met my.  Hoe wonderlik is hierdie besef nie!  Ek kan nooit wees waar God is nie.  Net hier waar ek is, is Hy met my, vat Hy my hand en sê Hy vir my:  EK help jou!


Gebed:  Dankie Heer, dat U ook my hand vat.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: