Wednesday 7 March 2012





VREDE  EN  RUS


Julle sal My soek en vind as julle na My vra met julle hele hart. 
Jer  29:13  OV


Selfs in die donkerste nag, is daar Een wat my hoop gee,  Een wat woorde van bemoediging saggies vir my fluister:

“Luister na my geliefde. Is jou nag donker, gevul met vrese en kommer, en jy kan maar net nie lig sien nie?  Kyk, Ek is baie nader as wat jy dink. Slegs een gedagte, een gebed is nodig, en jy is by My hier waar ek binne-in jou woon.

Geliefde, soek My en jy sal My vind. Vra met jou hele hart, en die vrede wat net Ek kan gee, sal jou hart en gemoed binnevloei.  Moenie jou las alleen probeer dra nie, want dan word hy baie swaar.  Kyk, Ek wag om dit oor te neem!  Kom, vat My hand, en Ek sal jou toevou in My liefde, nou en vir ewig.  Na waters waar rus is, sal Ek jou heen lei.

Waar jy ookal heen mag reis, hoe groot die uitdaging voor jou ookal mag skyn te wees, Ek is daar. Niks kan ooit die band tussen ons verbreek nie – onthou dit, en maak staat op My.”


Gebed:  Ek soek, en vind, en – Dankie Vader!

~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: