Monday 12 March 2012





TROOS

God sal al die trane van hul oë afdroog.  -  Openb. 7:17

Wanneer ons moedeloos sit langs die pad, gebroke en der dae sat – iemand na aan ons is net weg, of het ons diep teleurgestel, dan is daar net Een wat ons waarlik kan vertroos, en dit is ons Heer.

Ons hoef net stil te word, ons binneste heiligdom binne te gaan vir Sy liefde om ons hart binne te vloei, vir Sy lig om ons gedagtes weer Godwaarts te rig, weg van die hart wat so gebroke is – weg van die teleurstelling.

En vloei die trane onkeerbaar – die hart is té stukkend, die emosies té deurmekaar, dan is dit weer Hy wat saggies en, o so teer, die trane een vir een van ons oë afdroog.  Soos helende salf is die wonder-liefde wat Hy op ons uitstort.  In die lig van Sy liefde word die seer minder seer, die wonde minder pynlik.

Dankie, Vader, vir U hemelse liefde ook vir my.  Dankie at U altyd daar is, of ek U nou in die nag of in die dag nodig het, ek weet U is steeds met my – U lei my en rig my, en weet an alles wat ek deurgaan.  Hoe groot die wonder van U liefde, Heer – hoe diep my dank!

Gebed:  Dankie, Vader, ek weet U is net hier by my!

~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: