Thursday 8 March 2012





DANK

Dan sal ek die Naam van God besing,  Hom met ‘n danklied prys.
Ps. 69:31

Die vrolike manier waarop ek dankie sê, wys hoe ek God waardeer.  “Dankie Vader, vir U Heilige Gees in my wat my steeds vul met nuwe lewenskrag.  Vandag bly ek deurgaans dankbaar, en sien net die goeie en die mooie raak in my en in my medemens.  Ek weet ‘n bedekte seën skuil in elke uitdaging.  Ek waardeer en sê dankie vir die skoonheid van die natuur om my, en doen my deel om dit te bewaar.  Die lewe van God werk in my en om my en ek sê, dankie, Vader!

“Dankie Heer, vir U seëninge wat elke dag in my lewe ‘n ryke belewenis maak.  Dankie vir die rykmakende idees waarmee U my seën – idees wat my aanspoor, wat liefde bring in my menseverhoudinge, wat my lei na die regte werk vir my, en my seën met finansiële oorvloed.  Dankie vir U lig, liefde en krag wat onaggebroke in en deur my werk, tot seën vir my en vir elkeen met wie ek my lewe deel.

Gebed:  Dankie Heer, vir U liefde en lig in my hart.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: