Monday 26 March 2012





KOSBARE  LIGVRIEND


Ek het jou by jou naam geroep;  jy is Myne!   -  Jes. 43:1


My kosbare Ligvriend, hoe waardeer ek nie jou toewyding en samewerking nie!  Jy is Myne, Ek het jou op jou naam geroep, en jy het gehoor en geluister, en nooit sal jy en al jou Ligvriende besef wat julle vir My, en ook vir ons wêreld beteken nie!

Ek is in jou, en jy is in My.  Al slaag jy nie altyd daarin om My te vind nie, Ek sal jou nooit faal nie.  Al is jou geloof in my nog so klein My geloof in jou wankel nooit nie, want  … Ek ken jou, en Ek het jou lief.

Besef jy hoe kosbaar jy werklik is?  Daar is niemand wat hier waar jy nou woon en werk dit kan gee wat jy het om te gee nie.  Ek is besig om deur jou te werk, al herken jy nie altyd My werke nie.  Ek is besig om jou te lei, al verstaan jy nie altyd My weë nie.

Soms raak jy so besig dat jy My nie hoor nie, en tog, as jy My toelaat, spreek Ek deur jou stem – werk Ek deur jou hande.  Geliefde, Ek is hier – altyd net hier by jou!  Onthou, jy is Myne, nou en vir ewig!


Gebed:  Roep my, Heer, ek sal altyd antwoord.


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: