Sunday 25 March 2012





WAAROM NIE EK NIE?

As jy loop, sal daar niks in jou pad wees nie.  -  Spr. 4:12

As ek ‘n moeilike tyd deurgaan, is dit baie maklik vir my om te vra.  “Waarom ek?”  Een ding staan egter soos ‘n paal bo water – God weet waartoe ek in Sy krag in staat is, en Sy antwoord op my vraag sal wees,  “Waarom nie jy nie?  Onthou Ek is aan jou sy, en sal jou nooit deur hierdie beproewing alleen laat gaan nie.  Kom, gee My jou hand!”

Omdat Hy so goed weet waartoe ons in staat is, beproef Hy ons nooit tot breekpunt nie, maar slegs tot groeipunt.  Met hierdie waarheid in gedagte sal ek ophou vra,  “Waarom ek?”  Ek sal stewig bly staan in Sy krag, en die geleentheid wat die ervaring my bied soek en benut.  Hy het my lief, en weet presies wanneer ek sterk genoeg is vir die volgende tree.

Niks is vir my kosbaarder as die diep innerlike band tussen my en die Heer van my hart nie.  Sy wil is my wil, soos die wil van God ook sy wil was.  Vir geen oomblik het Hy gehuiwer om die wil van sy Vader uit te voer nie, al het Hy bloed gesweet – en dink net wat sy opstanding vir ons beteken – vandag nog!  Nooit weer mag ons vra – waarom nie ek nie?

Gebed:  In U lig so helder, vra ek niks, want U het vir my ALLES gegee.

~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: