Saturday 29 September 2012





BID VIR ANDER


Bid vir mekaar.  -  Jak. 5:16


“Vandag Heer, dra ek my geliefdes op aan U.  Niemand weet beter as U wat hulle nodig het nie – niemand weet beter as U wat tot hul hoogste heil is in die skool wat ons die lewe noem nie.

Ek vra nie dat U sekere dinge vir hulle moet gee en ander weerhou nie, Heer, want wanneer ek begin eise stel, hou ek dalk die goeie wat U vir hulle in gedagte het, van hulle weg.

Wees net met hulle, elke oomblik van elke dag.  Lei hulle en beskerm hulle in U lig en liefde, en wees U die krag wat hulle die moed gee om op te staan en aan te gaan, al is die uitdagings soms hoe groot.

Dankie, Vader, vir die voorreg om elkeen wat so na aan my hart is volkome in U troue sorg te kan plaas, en te weet, al lyk die weg wat hulle wil inslaan vir my mense-oë soms hóe verkeerd, ek sien hulle soos U hulle sien, en weet, net goedheid en guns sal hulle volg al die dae van hul lewe.”

Geliefde, ek het jou nou veilig in Gods sorg geplaas.  Daar is vred in my hart sover dit jou aangaan, en ek sê dankie, want Hy is nou jou hulp, jou sterkte en jou seker Leidsman.


Gebed:  Ek dink aan jou met liefde, ek bid vir jou met geloof.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: