Sunday 23 September 2012





NET VIR VANDAG


Dit is die dag wat die Here gemaak het;  laat ons daaroor juig en bly wees.  -  Ps. 118:24


Net vir vandag sal ek onthou om my nie te bekommer of vir enigiets bang te wees nie.  Ek sal geduldig en vol vertroue wees.  Ek sal my gedagtes positief hou, en sal liefdevol, verstandig, vol harmonie en begrip wees – ek sal ‘n omgee-mens wees!

Net vir vandag sal ek blymoedig doen wat van my verwag word.  Klein dingetjies sal vir my geluk bring.  Ek sal met oorgawe ontslae raak van ou  ongelukkige gedagtepatrone, en dit vervang met vrolike, verkwikkende lig-gedagtes.  Van alles wat nie opbouend van aard is nie, sal ek ontslae raak in wat ek dink, en wat ek sê en doen.

Net vir vandag sal ek nie aanhou tob oor siektes en skete nie.  Ek sal dankie sê vir Gods lewenskrag wat klop in my hart en vloei in my are, en heel en genees so ver dit gaan.

Net vir vandag sal ek nie met nostalgie verlang na die verlede of uitsien na die toekoms nie, want vandag is die mooiste dag wat die Here gemaak het!


Gebed:  Dankie, Heer, vir hierdie mooi dag wat U gemaak het!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: