Friday 21 September 2012





NUWE LEWE


Maar dié wat op die Here vertrou, kry nuwe krag.  -  Jes. 40:31


As ek op die Here vertrou, kry ek nuwe krag – krag wat my laat vlieg met arendsvlerke, wat my laat hardloop sonder om moeg te word!  Wat ‘n heerlike belofte hou hierdie teks nie in nie!

Maar hoe vertrou ek op die Here?  Deur stil te word.  Stil in gebed voor die Heer van my hart.  Stil en ontspanne laat ek die lewenskrag van God onverstoord en kragtig in en deur my vloei.

Slegs een minuut is nodig om stil te word en Sy kleed aan te raak, een minuut van gebed om opnuut gevul te word met nuwe krag en ywer.  Elke gebed, of dit nou kort of lank is, is genoeg om y te verkwik na gees, siel en liggaam.  Dit is ‘n tyd van rus, van hernuwing, van lof en dank, en dit vul my met ‘n heerlike gevoel van blydskap en vrede.  Die lewenskrag wat my binnestroom elke keer as ek stil word in gebed, bring ook heling mee waar en wanneer dit benodig word in my lewe.

Of ek nou werk of slaap, hierdie lewegewende krag vloei my steeds binne.


Gebed:  Ek vertrou op die Heer en kry nuwe krag!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: