Monday 24 September 2012





DANKIE,  VADER!


God laat die mens sy deel ontvang en sy werk met vregde doen.  Dit is ‘n gawe van God.  -  Pred. 5:18


My hart is vol lof en dankliedere vir U.  Dankie, Heer, vir seldsame oomblikke – die wonderlike oomblikke in my lewe wanneer ek kykies in U heerlikheid kry.

Dankie, Heer, vir onderwysers en leraars wat deur hulle inspirasie so baie daartoe bydra om my lewe te vorm.

Dankie, Heer, vir vriende en medewerkers wat deur hulle voorbeeld vir my leer wat om te doen en wat om nie te doen nie.

Dankie, Heer, vir die gawe van liefde wat my lewe verryk en van elke dag ‘n lewensavontuur maak.

Ek sien U liefde in die glimlag van ‘n baba.

Ek voel U liefde in die handdruk van ‘n vriend in tyd van nood.

Ek dank U, Hemelse Vader, vir U gawes van vreugde, gesondheid, krag, vrede en onmeetlike rykdom.


Gebed:  Vir U gawes Heer, dank ek U!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: