Thursday 27 September 2012





LIG-GEDAGTES


Ons het die Gees van Christus.  -  1 Kor. 2:16


Hier is my gedagtes, Heer.   Maak dit God-gerig,  Liefde-gerig,  Lig-gerig,  want dan, weet ek, sal my woorde en my dade ook God-gerig,  liefde-gerig en lig-gerig wees.   Dankie, Heer, ek weet U het my gehoor.

Met my gedagtes God-gerig, Heer, lei U my tot binne-in Gods koninkryk van lig, van liefde en van krag – ons drie diamante so nodig vir elke kind van die lig hier op aarde.

Met my gedagtes liefde-gerig, Heer, word ek omskep in ‘n omgee-mens, in staat daartoe om andere op te hef met my ligbring-liefde en ligbring-woorde.

Met my denke lig-gerig, Heer, word elke gedagte wat ek dink, omskep in ‘n lig-gedagte.  Lig-gedagtes, gekleur met liefde, bring wysheid mee, en die wysheid wat ek openbaar in my woorde en in my dade, sal vrede tot gevolg hê, in my en om my.

Dankie, Heer, vir U Gees binne-in my, wat, as ek dit my eie maak, die lewe vir my en almal om my, ook in my wêreld, omskep in ‘n lig-lewe.


Gebed:  Ek leef in die Gees van Christus.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: