Saturday 22 September 2012






GOD MET MY


Hy lei my in die spore van geregtigheid.  -  Ps.  23:3  OV


Psalm 23 herinner my so mooi daaraan dat my Heer altyd met my is – Hy lei my, Hy verkwik my siel en is my herder, vandag, môre en elke dag.

Hy loop elke tree saam met my – nooit is ek alleen nie.  Hy is en bly my volmaakte metgesel.  Alle duisternis op my pad word lig in Sy helder stralende lig, en daar is geen onheil wat ek vrees nie.

Hy lei my in die spore van geregtigheid.  Wat ek doen en waarheen ek gaan is van geen belang nie, Hy is altyd daar om my te lei en te rig op al my weë.  By my werk of tuis, ek voel altyd veilig in Sy liefde en lig in my en om my.

Hy verkwik my siel in my stil tye saam met Hom, en die krag my daar toebedeel, bly my by dwarsdeur die dag en elke oomblik van die nag.  In my hartseer is Hy my rots – in sukses juig Hy saam met my.


Die Here is my herder, niks sal my ontbreek nie.  Dankie Heer, vir U – dankie vir U stok en U staf, dankie dat U altyd so met my is.


Gebed:  U Heer is my herder.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: