Wednesday 26 September 2012





LAAT LOS LAAT GOD


Met sorg het U oor my gewaak.  -  Job.  10:12


Een van die moeilikste eise wat ooit aan my gestel kan word, is om ‘n einde aan ‘n verhouding of ‘n leefwyse te maak wat ek gedink het reg en goed is vir my.  Hoe moeilik dit ookal mag wees, in my hart weet ek dat daar net een weg oop is vir my as ek weer geluk en vrede wil smaak, en dit is om my geheel en al los te maak van alles.

Ek laat los en laat God.  Ek plaas alles onvoorwaardelik in Sy bekwame hande, en met die wete dat Hy in volkome beheer van my lewe is, is dit vir my moontlik om waardig en kalm te bly, wat ookal met my mag gebeur.  Ek weet dat wanneer een deur voor my toegaan, ‘n ander deur alreeds oop staan en op my wag – ‘n deur wat lei tot nuwe geleenthede en groter seëninge.

Ek laat los en laat God.  My hele lewe, en alles wat my aangaan, tot in die kleinste besonderhede, laat ek in Gods sorg, en ek ontspan en rus in die wete dat, met Hom in beheer, alles vir my ten goede meewerk – al lyk dit soms op die oog af hoe onoorkomelik en uitdagend.


Gebed:  Ek laat los en laat God oorneem.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: