Thursday 20 September 2012





NOG VOORDAT EK GEBORE  IS



U het my al gesien toe ek nog ongebore was, al my lewensdae was in U boek opgeskrywe nog voordat ek gebore is. Psalm 139:16 



Dit is nie deur noodlot, toeval of selfs sameloop van omstandighede dat jy vandag op hierdie spesifieke oomblik asemhaal nie! 

Jy leef omdat God jou wou maak. 

Daar is iets van God wat deur jou unieke karakter skyn.

Onthou dat God jou gemaak het omdat Hy jou lief het, jy is sy spesiale skepsel. 

Jy sal eers jou lewensdoel waarlik ontdek wanneer God die verwysingspunt in jou lewe word.



Gebed: Ons hemelse Vader, dankie vir u wonderlike plan met my lewe! Dankie dat U my met ‘n doel gemaak het. Help my om te aanvaar dat u in u wysheid vir my die beste ouers, voorkoms, gawes en opvoeding gekies het. Amen






No comments: