Thursday 13 September 2012





NUWE  DAG


Toe is ons mond gevul met gelag en ons tong met gejubel.
Ps. 126:2  OV


Hoe mooi is hierdie dag!


Ek is vrolik en bly.  Blydskap sing in my hart, en liefde kyk deur my oë.

Ek gee en ontvang geluk so ver ek gaan.

Ek is energiek en vol lewe, in die lewenskrag van Christus wat in my woon.

My blydskap en liefde is aansteeklik, en dit dra seëninge oor aan elkeen wat my pad mag kruis.

Met ‘n ligte hart gaan ek vandag voort op my pad van lig, en sien net die aangename en die mooie om my raak.

Ek ken die vreugde van ‘n hart wat vir andere omgee.  Ek het mense lief en doen alles in my vermoë om hulle lewens ook aangenamer te maak.

Hierdie blydskap is ‘n borrelende fontein in my diepste wese, en ek jubel en juig oor die wonder daarvan in my en om my.


Hoe mooi is hierdie dag, en hoe diep my dank vir die wonder hiervan wat ek met andere kan deel.


Gebed:  Hoe mooi is hierdie dag!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: