Thursday 30 August 2012










EENHEID


Elkeen wat die wil doen van my Vader wat in die hemel is, dié is my broer en my suster en my moeder. – Matt. 12:50


Dierbare Heer van my hart, leer my om slegs U wil te doen.  Lei my voetstappe en wys my hoe ek nog meer van U lig in die wêreld kan inbring.

Dit is U wat my lewe so vul met liefde, met lig en lewenskrag – alles wat ek ooit mag benodig op my lewensweg.  Vir die hemelse seëninge so ryklik my toebedeel uit U Vaderhart, hoe kan ek ooit genoeg dankie sê daarvoor?

U is in my, en in U lewe en bestaan ek.  Die band wat ons bind is geestelik van aard, en tog straal U lewenskrag in en deur elke sel en atoom van my liggaam.  U verkwik my elke dag na gees, siel en liggaam.

Nou weet ek hoe dit voel om ‘n kind van die lig genoem te word – om deur U gebruik te word as instrument tot seën van my medemens.

Liefdevolle Heer, alles wat ek is en ooit sal wees, gee ek nou aan U.  Neem U intrek in my hart, want nou weet ek dat ek slegs in U ware geluk en ewigdurende vrede sal vind.


Gebed:  Een met U, Heer, vind ek vrede vir my siel.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: