Friday 17 August 2012






VOORSPOED 


Maak my U wil bekend, Here, leer my U paaie.  -  Ps. 25:4


Sien ek myself as onsuksesvol, vasgevang in onsekere tye, ‘n swak ekonomie of beperkende omstandighede?

Nou, op hierdie oomblik, raak ek ontslae van hierdie soort gedagtes.  Ek weet dat ek, met Christus wat in my woon en in Sy krag, alles kan wees wat ek graag wil wees – en nog veel meer!  Christus is my geestelike leier, en plaas my voete op ‘n weg wat lei tot ‘n suksesvolle, oorvloedige lewe.

Ek verwelkom Sy idees en is gretig om hulle deel te maak van my lewe.  Wanneer ek Sy lig-idees volg en toepas, is daar altyd ‘n beter weg, plan of aksie wat my uit beperkende omstandighede sal uitlig.  Dit glo ek.

Sy wonderlike, heerlike Lig-idees, maak my lewe vol en ryk, en help my om ‘n stralende sukses te maak van wat daar ookal voor my lê.  Nuwe deure gaan voor my oop, en met ‘n lied in my hart, vry van kommer en vrese, gaan ek ‘n vol en ryk toekoms tegemoet.


Gebed:  Ek volg Gods lig-idees en is suksesvol!
            
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: