Monday 17 February 2014






GÓD IS MY KRAG


Die Here gee krag aan Sy volk;  die Here seën Sy volk met oorvloed.    Ps.  29:11


Ek hou op om gedagtes te dink van gebrek aan krag.  Ek laat vaar alle gevoelens dat ek nie bekwaam genoeg is nie.  Ek hou op om ‘n gebrek aan selfvertroue te hê.

Ek is sterk.  En as ‘n kind van God is ek besiel met geestelike krag.  Ek weet dat God my sien soos ek waarlik is – sterk, bekwaam en vol selfvertroue.  Hy ondersteun my en ek doen maklik dit wat ek moet doen.

Gód is my krag.  Ek is in my hart en verstand hiervan verseker.  Ek is in staat om my take met gemak en vertroue af te handel.  Wat hierdie dag ook al mag bring, ek dink, spreek en doen wat reg en wat goed is.

Gód is my krag – wat ‘n heerlike waarheid!  Elke oomblik handel en wandel ek in Sy allesoorwinnende krag.  Ek is sterk, bekwaam en vol vertroue, ‘n wenner op my lewenspad.


Gebed:  Gód is my krag.


~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: