Saturday 22 February 2014





SAGMOEDIG


Die vrug van die Gees is ... sagmoedigheid.  -  Gal. 5:22 (OV)


Met ontsag staan ek voor die krag van Gods skepping, maar dis Sy sagmoedigheid, Sy teerheid, wat my die mééste raak.

Gods wil vir my is altyd tot my hoogste heil, maar nóóit sal Hy dit op my afdwing nie.  Gedúldig wag Hy dat ek moet stil word, en luister ..............

Hiérdie teerheid van God vorm die fondament van my lewe.  As die uitdagings en eise wat die lewe aan my stel dreig om my te oorweldig en ek sélfs vergeet dat ek ‘n kind van die lig is, dán is dit Sý liefde en teerheid wat my stok en my staf is – wat my ophéf en vul met núwe moed en krag.

Ómdat my Heer so sag en teer is teenoor my, is ék ook sag en teer teenoor myself en teenoor my medemens.  Ek veroordeel hulle nie en maak hulle nie seer met my onbedagsame woorde nie.  Intééndeel – dít wat ek doen en sê, my hele leefwyse, prikkel hulle om ook dít wat my lewe so mooi en vol maak, te soek en te vind.  Deur ságmoedigheid en téérheid kom ons in harmonie met Gods grootse plan vir ons, en dra ons bý tot die vervulling van Sý plan hier op aarde.


Gebed:  Ek is sagmoedig en teer.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: