Monday 17 February 2014





VERTROU OP GOD


In God stel ek my vertroue, ek is nie bang nie.  -  Ps. 56:12


Wat ‘n grootse bevestiging is die woorde van die Psalmis nie:  “In God stel ek my vertroue, ek is nie bang nie!”

Liewe Here, ek dank U vir die besef dat  Ú my beskerming, my moed, my hulp, my veiligheid, my voorsiening, my inspirasie, my wysheid, my lewe, my álles is.

Dit sal my nie langer die moed ontbreek om te doen wat ek moet doen nie.   Ek sal nie langer vrees om te gaan waar ek graag wil gaan nie.  Nie meer sal ek my eie innerlike stem wantrou nie, nóg my eie wysheid, my eie vermoëns en my eie talente nie.

Liewe Here, ek sal my nie langer as minderwaardig, as minder as ander, as enigiets minder as Ú volmaakte kind sien nie.

Nie meer sal ek nalaat om die liefde, vertroue, geluk en blydskap wat binne-in my is ten volle uit te leef nie.

Liewe Here, nie langer sal ek vergeet om Ú te vertrou nie, om my absolute vertroue in Ú en Ú alleen te plaas nie.


Gebed:  In God, stel ek my vertroue, ek is nie bang nie!


~ Uit Daelikse Woord ~



No comments: