Monday 17 February 2014





GODS KRAG


Laat God julle verander deur julle denke te vernuwe.  Dan sal julle ook kan onderskei wat die wil van God is.  -  Rom. 12:2


Het ek hard probeer om my wilskrag in te span om een of ander iets te staak of reg te kry?   Miskien het dit al hoe moeiliker geword hoe harder ek probeer het ...

Wanneer ek dan uit pure moedeloosheid uitroep:  “Nee wat, ek gee oor!”  moet ek net onthou, God gee nooit oor nie!!

Die waarheid is dat daar net een krag en een teenwoordigheid in my lewe is, en dit is God.  Met Sy Krag wat in en deur my werk en straal, is ek in staat tot alles.   Ek is ‘n wenner in wat ek ookal wil verander, of dit die staking van een of ander negatiewe gewoonte, of die begin is van iets positiefs.

Binne-in my diepste heiligdom soek ek Hom op, en vind ek Hom.   Hy gee my die nodige moed, durf en krag om te doen dit wat ek graag wil doen.   Hy gee my die insig en begrip om Sy wil te volg in alles wat my aangaan.  Deur Sy krag in my word my gedagtes vernuwe en my wil versterk.


Gebed:  Gods krag versterk my wil en ek is sukesvol.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: