Wednesday 14 December 2011




GODS LIEFDE IN AKSIE


Hy is soos ‘n boom wat by ‘n waterstroom geplant is, wat op die regte tyd vrugte dra, en waarvan die blare nie verdroog nie.  – Ps. 1:3


Dit sal nogal interessant wees om na ‘n video van my lewe te kyk.  Is my drome en ideale bewaarheid?  Was ek suksesvol in die projekte wat ek aangepak het, of in my werk? Was ek ooit tot seën van my medemens – het ek ooit iets van waarde gegee?

Maar daar is nie so ‘n video nie, en nooit sal ek weet watter invloed ek op die lewens van andere gehad het nie.  Ek kan net hoop dat dit deurgaans positief en opheffend van aard was, veral vandat ek Gods pad van lig my lewenspad gemaak het.  Hierdie pad is ‘n opheffende pad, dis ‘n vrolike, positiewe pad, ‘n pad van liefde en deernis teenoor andere.  En ek het darem seker kinders en volwassenes aangemoedig om in hulself en hul eie vermoëns te glo – altans, ek hoop so!

En mag die saadjies van Gods liefde wat ek so in menseharte om my saai, groei en gedy en op die regte tyd vrugte dra, want dan was my lewe nie nutteloos nie.


Gebed:  Ek dra Gods liefde oor aan andere so ver ek gaan.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: