Monday 19 December 2011





VANDAG


Dit is die dag wat die Here gemaak het;  laat ons daaroor juig en bly wees.  -  Ps.  118:24


Hoe mooi hierdie dag!  ‘n Heerlike, stralende dag, tot oorlopens toe gevul met seëninge van Bo, vir my, en vir alles en almal wat hierdie mooi dag met my deel.

Vry en bly betree ek hierdie wonderskone dag, en ek laat nie toe dat enigiets of enigiemand verhoed dat ek hierdie dag en alles wat dit bied, ten volle geniet nie!

Ek sit gedagtes van môre of gister, volgende week of volgende jaar opsy, en geniet hierdie dag wat God spesiaal uit sy liefde aan my geskenk het.  Met nuwe oë kyk ek na alles wat goed, mooi en inspirerend is in my lewe, en saggies sê ek, Dankie, Vader!  Ek sien die tappiserie van my lewe geweef met goue drade so wondermooi, en bring hulde aan die Meester skepper en onwerper.

Drade van liefde, lewe, vrede en vreugde is inmekaargeweef, om die skone kunswerk wat my lewe is, daar te stel.  Mag die glans van hierdie wonder-drade deur my skyn, en hierdie dag net so mooi en vol maak vir andere soos wat dit is vir my!


Gebed:  Ek juig en is bly oor hierdie mooi dag!


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: