Wednesday 14 December 2011




GODS  LIG


In U lig sien ons die lig.  – Ps. 36:10  OV


Here, ek bid vir U lig en inspirasie want dit is in die helder strale van U lig wat my lewe betekenis en rigting kry.  Dit is in die glans van U lig wat ek die Christusweg voor my sien ontvou – waar my soms weifelende voetstappe die uitnodiging ontvang om U leiding te volg.

Here, ek weet dat U lig ewig skyn en ‘n gloed uitstraal wat deur niks uitgedoof kan word nie.  Dit maak nie saak hoe groot die duisternis van my menslike hart en verstand is nie, ek vertrou op U hemelse lig.

Ek laat nou U lig deur my skyn.  Ek weet dat dit nie in my mag is om die vlam aan te steek nie maar ek weet wel dat in in my mag is om die pit van die kers deur middel van my gedagtes in so ‘n toestand te hou dat U lig vir altyd helder deur die vensters van my hart en siel en lewe kan skyn.

Here, ek vertrou op U lig in my.  Ek is verlig, geïnspireerd en seker van my rigting.


Gebed:  In U lig Heer, sien ek die lig.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: