Friday 30 December 2011





GROEI


Dit gaan dus nie om die een wat plant of die een wat natgooi nie, maar om God wat laat groei.  – 1 Kor. 3:7


God het aan my die vermoë gegee om helder en skeppend te dink, en die vryheid om die stuurman van my eie lewe te wees.  Dus kan ek my gedagtes en gewoontes so verander dat slegs die beste in my na vore kom.

Ek is vry om ontslae te raak van alle gewoontes wat nie meer lonend is nie.  Ek kan my denke skoon maak van alle gedagtes van twyfel, vrees of skuldgevoelens, en hulle vervang deur die seker wete dat ek tot iets beter in staat is.  Ek loof God vir die geleentheid wat Hy my bied om altyd geestelik te kan groei en ontvou deur die ervarings wat die leerskool wat ons die lewe noem, my bied.

Ek is alles behalwe volmaak, maar ek kan elke dag so ‘n bietjie verbeter op die voorafgaande dag.  Solank ek aanhou om my bes te probeer, misluk ek nie, en elke keer wanneer ek slaag, groei my selfbeeld en vertroue in my eie vermoëns, en ek sien kans om selfs nuwe dinge aan te pak.


Gebed:  Ek word geestelik al hoe sterker.


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: