Friday 30 December 2011





VERHOUDINGS


Ek bid vir hulle.  -  Joh.  17:9


Die grootste geskenk wat ek ooit vir andere kan gee, is die van my gebede vir hulle:  “Liefling, ek sê dankie vir jou en vir die feit dat jy my lewe met my deel.  Met liefde en vrede seën ek jou, en ek sien jou gelukkig en suksesvol in alles wat jy aanpak.

“Ek het jou lief en aanvaar jou soos jy nou is – nie soos jy in die verlede was of soos ek jou graag in die toekoms wil hê nie.

“Ek laat jou vry om jou eie weg te vind volgens die leiding wat jy kry, en om jou eie lewe te lei – ‘n lewe wat vir jou geluk en vervulling bring.  Ek kan nie jou lewe vir jou leef nie of weet wat jou beïnvloed om die besluite te neem wat jy wel neem nie, daarom oordeel of veroordeel ek jou nie.

“Ek glo en vertrou dat jy ook vir my met die bedagsaamheid en respek sal behandel waarmee ek jou behandel.  Ek waardeer jou eerlikheid en openhartigheid, en is dankbaar oor die geleentheid wat God my bied om jou te ken – ‘n geliefde vry kind van die lig, met spesiale seëninge wat net jy vir die mensdom kan bied.”


Gebed: Liefling, ek seën jou in my gebede!


~ Uit Daelikse Woord ~


No comments: