Tuesday 20 December 2011





LIG


God is lig en daar is geen duisternis in Hom nie. – 1 Joh. 1:5


Wat gebeur met die duisternis as ons ‘n lig in ‘n donker kamer aanskakel?  Dit verdwyn.  Duistere vorms en skaduwees word heeltemal omskep tot die gewone as die lig daarop val.

Net so neem onsekerheid en vrees die wyk as ek Gods lig van begrip daarop laat skyn.  Diep in my wese skyn hierdie hemelse lig baie, baie helder.  Dit laat alle kommer, alle onsekerhedid, verdwyn, en werp ‘n helder baan van lig voor my uit wat ek met oorgawe en vreugde volg.

Hierdie hemelse lig laat my seëninge raaksien wat tot op hede nog vir my verborge was.  Hoe waardeer ek nie hierdie helder lig in my lewe en op my pad nie!  As ek ooit verlore voel, as ek deur die dal van duisternis gaan, as ek huiwer oor wat my te doen staan, bid ek tot my Vader wat in die hemel is, wat die lig aanskakel.  Dit skyn in my en om my, en vol moed en met ‘n lied in my hart, gaan ek vrolik voort op my hemelse pad van lig.


Gebed:  God is Lig!


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: