Sunday 15 April 2012





BID VIR ANDER


As twee van julle op aarde oor enige saak saamstem en daaroor bid, sal my Vader wat in die hemel is, hulle dit laat kry. Matt. 18:19


 Ongeag die omstandighede waarin andere hulle mag bevind of hoe ver hulle van my af is, daar is iets wat ek altyd vir hulle kan doen - ek kan vir hulle bid.

Net hier waar ek nou is, kan ek in die krag van my eie inwonende Heer, 'n kragtige gebed van lig vir hulle opstuur. Geen uitdaging is te groot vir gebed om te oorkom nie.

Vir andere is my bevestiging die volgende: Gods lig lei jou, Sy liefde omvou jou en Sy krag maak jou sterk en gesond.

Vir kinders wat gereeld skool toe gaan en terug moet ry en vir volwassenes op reis, is my gebed die volgende: Jy is veilig en beskermd in die lig van God wat altyd in jou en om jou skyn.

As ek hoor van mense wat deur 'n tyd van beproewing gaan, is my gebed vir hulle die volgende: In die liefde van God is jy toegevou - Hy sorg vir jou en sal jou nooit begewe of verlaat nie.


Gebed: Heer, maak my gebede vir andere kragtig in U lig en liefde.


~ Uit Daelikse Woord ~





No comments: