Thursday 5 April 2012





TROOS


Ek, die Here jou God, is by jou oral waar jy gaan.  – Jos. 1:9


Moedeloos en hartseer, mag ek my hande uitstrek na familie en vriende vir hulp en vertroosting.  Maar dit wat ek nodig het, is moontlik baie meer as dit wat hulle my kan gee.

Hierdie wete ontmoedig my egter gladnie, want ek weet waar ek al die troos en aanmoediging wat ek ooit mag nodig hê sal vind, naamlik in die spesiale plekkie diep in my hart.

Dit is hier waar die beste Vriend wat enige mens ooit kan hê, getrou en geduldig op my wag – dit is hier waar ek ‘n sielsgesprek met Hom kan voer, en seker daarvan kan wees dat Hy my hoor, dat Hy my sal antwoord en sal onderskraag in Sy liefde en lig.  In Sy hemelse liefde ontspan ek.  Ek weet Hy het my lief, Hy waardeer my, en so vind ek rus vir my gemoed.

My Heer is altyd met my.  Hy is my getroue metgesel, Hy vertroos my, lei my en is en bly altyd my heel beste Vriend, oral waar ek mag gaan.


Gebed:  U Heer, is my heel beste vriend.


~ Uit Daelikse Woord ~

No comments: