Wednesday 11 April 2012





KYK OP


Kyk op na die berge.  – Ps. 121:1


Dankie Vader, dat U aan my die geestelike visie gee wat alle dinge sien soos U dit sien, die visie wat alles sien in die lig van U waarheid. 

Ek kyk op na die berge en ek sien alle dinge as deel van U skepping.  Daarom is dit ook goed.

Ek kyk deur swakheid na die blywende krag en stamina van die Gees.

Ek kyk deur die voorkoms van dinge na die onderliggende volmaaktheid. 

Ek kyk deur moeilikhede na U krag wat altyd aan die werk is.

Ek kyk deur oponthoude en terugslae na die sekerheid van vervulling.

Ek kyk deur die behoefte na die vervulling daarvan, hier en nou.

Ek kyk deur die persoonlike self na die onoorwinlike, heerlike geestelike self in my en in hulle vir wie ek bid.

Ek kyk op na die berge en ek sien alles in die lig van die waarheid.


Gebed:  Ek kyk op na die berge en ek sien alles in die lig van die waarheid.


~ Uit Daelikse Woord ~




No comments: