Tuesday 22 January 2013





DIE GAWE VAN LEWE

In Hom was daar lewe, en dié lewe was die lig vir die mense.  -  Joh. 1:4

Hoe kan ek God óóit genoeg loof en dank vir die wonder-geskenk van lewe wat Hy aan my gegee het?  Vir die wonder-liggaam waarmee ek sy skepping kan raaksien en waardeer – vir die wonder van heel sy skepping om my, wat dit vir my en elke mensekind in staat stel om hier te lewe – om te help om Gods Plan van Liefde en Lig hier te laat seëvier.

Nie om dowe neute het Hy die mens deel van sy skeppingsplan gemaak nie – aan ons elkeen het Hy die verantwoordelikheid gegee om te sorg vir alles wat saam met ons hierdie aarde bewoon.  Maar dóén ons dit – dóén ek dit??  Is my hande vol deernis teenoor andere?  Is my stem sag en strelend wanneer ek met ander om my praat?  Is my lewensbenadering positief en opbouend van aard?  Is ek ‘n positiewe, vrolike mens, wat die lewe vir andere om my ook mooi en aangenaam maak??

As ek tot dusver nie was nie, dan gaan ek dit van nóú af wees!  Teenoor my geliefdes en vriende, maar ook die totale vreemdeling langs die pad en elkeen wat my pad mag kruis.  En ek kán, want God wat my die lewe gegee het, het vir mý ook die krag gegee om die mens te wees wat Hy my geskép het om te wees!!

Gebed:  Ek is Lig, ek is Liefde, en ek is Krag en gaan van nou af vir God bly maak!

~ Uit Daelikse Woord ~






No comments: